Πήλιο: “Έσπασαν” την καραντίνα δύο αδέλφια με κορονοϊό – Πρόστιμο 5.000 ευρώ στον καθένα
13 Νοέ 2020
Πληθαίνουν τα κρούσματα κορονοϊού σε εργαζόμενους του Νοσοκομείου Βόλου
13 Νοέ 2020

Σχέδιο τουριστικής προβολής με ψηφιακά μέσα για το 2021 σχεδιάζει ο Δήμος Βόλου

Μοιράσου το άρθρο:

Με ενισχυμένα ψηφιακά μέσα η τουριστική προβολή του Δήμου Βόλου για το 2021, σύμφωνα με το σχέδιο τουριστικής προβολής.  Λόγω  των ιδιαίτερων συνθηκών, θα χρησιμοποιηθεί ενισχυμένα η Ψηφιακή προβολή µε ολοκληρωμένες καμπάνιες διαδικτυακής προώθησης στο Facebook και στο instagram τουλάχιστον σε 3 περιόδους τον χρόνο στοχεύοντας στην ανάδειξη του προορισμού την άνοιξη, το καλοκαίρι και την περίοδο του χειμώνα, θα γίνει ειδική και στοχευμένη προβολή της πεζοπορίας και του νέου δικτύου μονοπατιών που δημιουργείται από τους τρεις ∆ήµους µε δημιουργία νέας εξειδικευμένης ιστοσελίδας για την πληροφόρηση των τουριστών, µε την εκτύπωση ειδικής σειράς φυλλαδίων, την οργάνωση εκδηλώσεων κλπ και μεταξύ άλλων, θα δημιουργηθεί νέα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα µε τουριστική πληροφορία. Θα συνεχιστεί η υποστήριξη και βελτίωση των ακτών κολύμβησης και η τουριστική πληροφόρηση και υποδοχή των επισκεπτών.

 Σύμφωνα με τον απολογισμό  περιόδου ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2019 – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2020

Ειδικά για φέτος, το 2020 είναι μια ιδιαίτερη χρονιά, μια χρονιά απρόβλεπτη για όλους και φυσικά για τον τουρισμό που µας ενδιαφέρει.

Όλος ο βασικός προγραμματισμός ακολουθήθηκε µόνο μέχρι τον Μάρτιο. Από τη στιγμή εκείνη υλοποιήθηκε μια συνεχή προσαρμογή δράσεων ώστε να αξιοποιηθούν τα μέσα και ο χρόνος προς όφελος του προορισμού, στο πλαίσιο βέβαια των εξελίξεων.

Στόχος του σχεδίου για το 2021:

Διατήρηση σύνδεσης µε το κοινό

Διατήρηση σύνδεσης µε φορείς και αγορές

Προγραμματισμός και Ετοιμότητα για συνέχιση και ολοκλήρωση ΠτΠ

Προετοιμασία και βελτίωση του προορισμού

Δράσεις

Οι δράσεις του Προγράμματος συνοπτικά αφορούν:

Προβολή µε κλασικά μέσα, δηλαδή προβολή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, μόλις αυτές επιτραπούν και πάντα µε συµπληρωματικές δράσεις και εκδηλώσεις παρουσίασης του προορισμού εντός και εκτός των εκθέσεων. Επίσης θα υποστηριχθούν φιλοξενίες δημοσιογραφικών ομάδων. Τέλος θα παραχθεί νέο έντυπο υλικό προβολής του προορισμού και θα διαφημιστεί ο προορισμός σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Θα χρησιμοποιηθεί ενισχυμένα η Ψηφιακή προβολή. Αυτό θα γίνει µε ολοκληρωμένες καμπάνιες διαδικτυακής προώθηση στο Facebook και στο instagram τουλάχιστον σε 3 περιόδους τον χρόνο στοχεύοντας στην ανάδειξη του προορισμού την άνοιξη, το καλοκαίρι και την περίοδο του χειμώνα. 

Ειδική και στοχευμένη προβολή της πεζοπορίας και του νέου δικτύου μονοπατιών που δημιουργείται από τους 3 ∆ήµους. Η προβολή θα γίνει µε δημιουργία νέας εξειδικευμένης ιστοσελίδας για την πληροφόρηση των τουριστών, µε την εκτύπωση ειδικής σειράς φυλλαδίων, την οργάνωση εκδηλώσεων κλπ.

Τέλος, θα δημιουργηθεί νέα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα µε τουριστική πληροφορία. Θα συνεχιστεί η υποστήριξη και βελτίωση των ακτών κολύμβησης και η τουριστική πληροφόρηση και υποδοχή των επισκεπτών.

Ακολουθούν οι δράσεις σε επίπεδο αξόνων:

Άξονας 1. Προβολή µε κλασικά μέσα

1. Συμμετοχή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις

2. Συμπληρωματικές δράσεις και Εκδηλώσεις εντός του χώρου εκθέσεων

3. Προβολή σε χώρες του εξωτερικού και σε πόλεις του εσωτερικού – εκτός εκθέσεων

4. Διοργάνωση ή/και συμμετοχή σε B2B workshops, επαγγελματικά ταξίδια παρουσίασης, εκδηλώσεις

παρουσίασης προορισμού

5. Φιλοξενίες και δηµόσιες σχέσεις

6. Παραγωγή και εκτύπωση έντυπου υλικού τουριστικής προβολής

7. Παραγωγή και προμήθεια μέσων προβολής, υλικού marketing και δώρων

8. ∆ιαφημιστικός χώρος και χρόνος σε τηλεοπτικά, ραδιοφωνικά και έντυπα µέσα (εφηµερίδες, περιοδικά κλπ), υπαίθρια διαφήµιση και σε χώρους µαζικής συγκέντρωσης κοινού

Άξονας 2. Ψηφιακή προβολή

1. Εμπλουτισμός περιεχομένου σε φωτογραφικό υλικό, κείμενα και βίντεο

2. Παραγωγή υλικού τουριστικής προβολής / διαφημιστικών Spots

3. Παραγωγή υλικού τουριστικής προβολής / παρουσιάσεων

4. Διαχείριση και περαιτέρω ανάπτυξη των λογαριασμών Μέσων Κοινωνικής ∆ικτύωσης

5. Διαδικτυακή προβολή, διαφήμιση σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, µε ηλεκτρονικές σελίδες και στις

σελίδες του προορισμού

Άξονας 3. Θεματική προσέγγιση – πεζοπορία – διατηρείται

1. Θεματική καμπάνια προορισμού πεζοπορίας Pelion Routes, ως νέου προϊόντος και γενικής ανάδειξης

δραστηριοτήτων βουνού

2. Πιστοποίηση διαδρομής

3. App πεζοπορίας / site πεζοπορίας

4. Προβολή µε κλασικά µέσα (Εκδηλώσεις – δραστηριότητες – εκθέσεις) αλλά µε θεματική στόχευση

5. Εµπλουτισμός μέσων και παρακολούθηση

Άξονας 4. Εµπλουτισμός παρεχόμενων υπηρεσιών / Νέες δράσεις

1. Βελτίωση της πληροφόρησης: Ανάπτυξη εφαρμογών τουριστικής προβολής για κινητά τηλέφωνα Παραγωγή App i-area

2. Πληροφόρηση – στήριξη δικτύου

3. Βελτίωση Ακτών – οργάνωση, υποστήριξη και βελτίωση/ανανέωση εξοπλισµού

4. Ο Βόλος ως επιλογή city break

5. Το μονοπάτι των χωριών – σύνδεση πεζοπορίας και πολιτιστικών στοιχείων

Άξονας 5. Υποστήριξη

1. Έρευνες

2. Αξιολόγηση – παρακολούθηση

Μοιράσου το άρθρο: