Περιφερειακή Διακυβέρνηση και συλλογική ηγεσία το μεγάλο στοίχημα της Ευρώπης
14 Οκτ 2019
Επίθεση Αχ. Μπέου σε βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ για στρατόπεδο Γεωργούλα και ΧΥΤΑ
14 Οκτ 2019

Ποσό 74.500 ευρώ για τη διαφήμιση του Βόλου ενόψει Χριστουγέννων

Μοιράσου το άρθρο:

Κατά πλειοψηφία ενέκρινε η Οικονομική Επιτροπή στη σημερινή της συνεδρίαση την διάθεση ποσού 74.500 ευρώ για την προβολή του Βόλου ως τουριστικού προορισμού την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς με τις μειοψηφίες να δηλώνουν ότι η δημοτική αρχή άργησε να προχωρήσει στη συγκεκριμένη ανάθεση.

Η σύμβαση, που του Τμήματος Προμηθειών της Οικονομικής Υπηρεσίας, προβλέπει υπηρεσίες για την προβολή, επικοινωνία, διαφήμιση ως τουριστικού προορισμού της πόλης του Βόλου, μέσω των εκδηλώσεων και δράσεων που θα πραγματοποιήσει ο Δήμος Βόλου κατά τη διάρκεια των εορτών των Χριστουγέννων 2019 και Πρωτοχρονιάς 2020.
Σύμφωνα με την πρόταση της υπηρεσίας, προβλέπεται η δημιουργία site, η διαχείριση social media και digital marketing campaigns για τοπικές και πανελλήνιες δράσεις δημοσιότητας, προβολή σε εξωτερικούς χώρους του Βόλου, προβολή σε Πανελλήνια και τοπικά κανάλια τηλεόρασης, όπως και παραγωγή δημιουργικών υλικών.

Ο σύμβουλος της μείζονος μειοψηφίας Στέργιος Φάτσης τόνισε ότι ο Δήμος πρέπει να προβληθεί και ψήφισε θετικά, ο επικεφαλής της α’ ελάσσονος μειοψηφίας Ιάσ. Αποστολάκης τόνισε ότι η διαδικασία προβολής έπρεπε να γίνει πιο έγκαιρα και ζήτησε την προβολή του Βόλου μόνο στα μεγάλα αστικά κέντρα και ψήφισε αρνητικά, ενώ θετικά ψήφισε ο επικεφαλής της β’ ελάσσονος μειοψηφίας Απ. Παπαδούλης.

Τέλος κατά πλειοψηφία εγκρίθηκε από την επιτροπή και το θέμα της αύξησης της τακτικής επιχορήγησης από τον Δήμο στον Δ.Ο.Ε.Π.Α.Π.-ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ., χρήματα που συνολικά είναι 300.000 €

Μοιράσου το άρθρο: