Διαχείριση άγχους: πότε απευθυνόμαστε στον ειδικό;
14 Φεβ 2019
Τελευταία ημέρα εφημεριών η σημερινή για την Παιδιατρική -Στην εισαγγελία κλήθηκε ο διοικητής για ενημέρωση
14 Φεβ 2019

Ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο από Αστικό ΚΤΕΛ για διερεύνηση αναγκών πελατών

Μοιράσου το άρθρο:

Το Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού της εταιρείας και βελτίωσης της παροχής υπηρεσιών προς τους εξυπηρετούμενους πολίτες της πόλης. συνέταξε και διακινεί μέσω της ιστοσελίδας του, ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο για να διαπιστώσει τις ανάγκες τους και να δρομολογήσει λύσεις.

Ο κάθε επιβάτης, ο κάθε πολίτης, μπορεί να επισκεφθεί τον συγκεκριμένο ιστότοπο και να εκφράσει την άποψή του για τις υπηρεσίες του Αστικού ΚΤΕΛ.

Σε σχετική ανάρτηση, το Αστικό ΚΤΕΛ αναφέρει:

Βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!
Θέλοντας να αναβαθμίσουμε τις υπηρεσίες μας δημιούργησαμε ένα ερωτηματολόγιο ζητώντας την γνώμη σας για την ποιότητα των υπηρεσιών που σας παρέχουμε.Δεν θα χρειαστείτε περισσότερα από 2 λεπτά για να απαντήσετε… εμάς όμως θα μας βοηθήσετε να γίνουμε καλύτεροι για ΕΣΑΣ!

Πατώντας σε αυτό το σύνδεσμο μπορείτε να μπείτε στη σελίδα του Αστικού ΚΤΕΛ και να απαντήσετε στο ερωτηματολόγιο: ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ

 

Μοιράσου το άρθρο: