Εργασίες συντήρησης του δρόμου Αγ. Γεωργίου – Πορτίτσας
13 Ιούν 2018
Δημοπρατείται από την Περιφέρεια Θεσσαλίας το έργο «Οδός Δέλτα – Παλαμά», προϋπολογισμού 13,3 εκατ. ευρώ €.
13 Ιούν 2018

«Traveler Rights GR»: Η καινοτόμα εφαρμογή για ταξιδιώτες παρουσιάστηκε από την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών

Μοιράσου το άρθρο:

Μία νέα καινοτόμα εφαρμογή για κινητά παρουσιάστηκε σήμερα από την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος, η “Traveler Rights GR”, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο ΕΚΒ.

Η νέα αυτή εφαρμογή ενημερώνει τον ταξιδιώτη στην Ελλάδα, σε θέματα που έχουν να κάνουν με τα δικαιώματά του στις αγορές, τα ταξίδια, τα ταξιδιωτικά έγγραφα, τα τέλη περιήγησης, τη διαμονή του σε ξενοδοχεία, το συνάλλαγμα κ.α. ενώ παρουσιάζει απλά και κατανοητά το νομικό πλαίσιο που διέπει τις συναλλαγές που πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού (μετακινήσεις, διαμονή, διατροφή, αγορές, κ.λ.π.)

Ο πρόεδρος του ΕΚΒ Θαν. Παπαδημόπουλος, δήλωσε ότι το ΕΚΒ αγκαλιάζει αυτή την νέα εφαρμογή και πρωτοβουλία της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος, που στόχο έχει την εξυπηρέτηση πολιτών και ταξιδιωτών, τονίζοντας παράλληλα την ανάγκη να αποκτήσουμε όλοι μας καταναλωτική συνείδηση.

Στη συνέντευξη παρευρέθηκαν η Πρόεδρος της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος, κ. Ιωάννα Καρανδινάκη καθώς κι ο Πρόεδρος του τοπικού τμήματος της Ένωσης, κ. Βασίλης Χαλαστάρας.

Όπως είπε η κ. Καρανδινάκη, η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος, λειτουργεί από το 2009 και ανήκει στην ΓΣΕΕ.

Αναφερόμενη στην συγκεκριμένη εφαρμογή επισήμανε πως περιέχει τηλεφωνικό κατάλογο τουριστικών υπηρεσιών (Αεροδρόμια, Λιμάνια, Τουριστική Αστυνομία, Πρεσβείες κ.α.) με ενσωματωμένα όλα τα στοιχεία επικοινωνίας (τηλέφωνα, διευθύνσεις, e-mail, url). Είναι χωρισμένη σε ενότητες και υποενότητες (Αεροπορικά Ταξίδια, Ακτοπλοϊκά Ταξίδια, Μετακίνηση με Ταξί, Διαμονή σε Ξενοδοχεία κ.α.), παρέχοντας πολλαπλές χρήσεις.

Σύμφωνα με την κ. Καρανδινάκη, η εφαρμογή έχει εγκατασταθεί στην ελληνική πρεσβεία στην Ουάσιγκτον, ενώ ενδιαφέρον έχουν δείξει κι άλλες πρεσβείες παγκοσμίως. Υπάρχει σε έντυπη μορφή, σε μορφή braille, σε ηχητική μορφή και στη νοηματική.

Χρησιμοποιείται από όλα τα Υπουργεία στην Ελλάδα, ενώ είναι προσαρμοσμένη να παρέχει πληροφορίες σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία, ευρωπαϊκή νομοθεσία και κοινοτικές οδηγίες.

Από την πλευρά της η κ. Ντίνα Ζωγάκη, αναφέρθηκε στην τεχνική περιγραφή της εφαρμογής.

Όπως είπε, είναι διαθέσιμη σε δύο γλώσσες στα Ελληνικά και στα Αγγλικά και σχεδιασμένη για συσκευές ANDROID και iOS (μέσω appstore και googlplay). Περιλαμβάνει τηλεφωνικό κατάλογο, ο οποίος διαθέτει όλες τις επαφές των τουριστικών υπηρεσιών (Αεροδρόμια, Λιμάνια, Τουριστική Αστυνομία, Πρεσβείες κ.α.), με στοιχεία επικοινωνίας, όπως, διευθύνσεις, e-mail και url. Η λειτουργία αυτή, δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να καλεί από το κινητό του με απευθείας κλήση μέσω του app, με τους ενσωματωμένους χρόνους ομιλίας του προγράμματος κινητής τηλεφωνίας που έχει επιλέξει.

Ο χρήστης μπορεί να στείλει ηλεκτρονική αίτηση μέλους στην Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, μήνυμα έκτακτης ανάγκης και να υποβάλει άμεσα το ερώτημα ή την καταγγελία του. Επίσης, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, έχει τη δυνατότητα αποστολής ενός μηνύματος S.O.S., στο οποίο κατά την αποστολή του, στις επαφές της προτίμησης του, συμπεριλαμβάνονται και οι συντεταγμένες του με GPS Tracking.

Αξίζει να σημειωθεί πως tην πρώτη ημέρα λειτουργίας της, η εφαρμογή «κατέβηκε» από 2.500 χρήστες.

Μοιράσου το άρθρο: